Dag ISDN. Hallo VoIP!
“Als het werkt, dan werkt het”. Vanaf 1 september 2019 komt u daar niet meer mee weg als het gaat om traditioneel bellen via koperlijnen, oftewel ISDN. Want dan stopt deze dienst en is overstappen op een andere vorm van telefonie onvermijdelijk. Terwijl consumenten al lang en breed gebruik maken van Cloud-telefonie, zijn er nog altijd bedrijven die de stap nog niet gezet hebben.
En dat kunnen we best begrijpen.
Want inderdaad, het werkt nog. En als ondernemer hebt u weinig tijd en zin om u naast uw dagelijkse werkzaamheden nog eens te moeten gaan verdiepen in IT en telecom. Leer ons ondernemers kennen; u hebt al genoeg aan uw hoofd. Misschien maakt u nog gebruik van een verouderde telefooncentrale die niet voor VoIP geschikt is. Ook kan het zijn dat uw regio wat achter liep bij het aanleggen van snel internet waardoor u lange tijd de mogelijkheid niet had om hiervan gebruik te kunnen maken.
Maar nu moet er toch echt iets gebeuren.
Dat was het slechte nieuws: u moet iets doen. Het goede nieuws is dan weer dat uw onderneming er qua bereikbaarheid, kostenplaatje én ruimte op vooruit gaat en dat de overstap best mee valt.
Als u overstapt op onze IP-telefonie, dan krijgt u er onder andere dit voor terug:
Voordelen
- Betere bereikbaarheid. U kunt overal bellen met en gebeld worden op uw zakelijke telefoonnummer.
- Kostenbesparing. Omdat u gebruikt maakt van een virtuele telefooncentrale hoeft u deze hardware niet aan te schaffen. Bovendien betaalt u alleen de belkosten die u daadwerkelijk maakt.
- De mogelijkheid tot integratie met andere vormen van communicatie (e-mail, web conference, instant messaging)
- Efficiënter werken door uitbreiding met functionaliteiten op maat. Bijvoorbeeld door integratie met uw CRM- of ERP-systeem. Uw klant net even wat persoonlijker begroeten doordat u direct ziet wie er belt. Gesprekstijd die automatisch wordt bijgehouden wat het factureren een stuk gemakkelijker maakt. Dit zijn slechts enkele van de vele mogelijkheden.
- Flexibele keuzemenu’s, wachtrijen en een telefoonbeantwoorder.
- De mogelijkheid vaste en mobiele telefonie te integreren (VaMo). Twee simkaarten of zelfs twee toestellen zijn niet meer nodig. U ontvangt uw zakelijke telefoonverkeer gewoon op uw mobiel. Lees hier meer over de mogelijkheden van VaMo
- Ruimtebesparing. U maakt gebruik van een server in de Cloud, dus die kast aan de muur kan weg. Net als die stoffige dradenspaghetti waar dezelfde enge beesten in wonen als achter de verwarmingsketel in het berghok.
- Tijdbesparing door uitbesteding van uw telefonie. Uw telefonie wordt voor u beheerd waardoor u verzekerd bent van een optimaal werkende telefoonlijn zonder de kopzorgen over technisch onderhoud.
- Schaalbaarheid van de capaciteit. U kunt het aantal telefoonlijnen moeiteloos aanpassen aan tijdelijke drukte of aan rustiger periodes. Uw organisatie is altijd goed bereikbaar zonder dat u te veel betaalt.
- De mogelijkheid tot een tweede back-up internetlijn, zodat uw onderneming altijd bereikbaar blijft.
Is overstappen veel gedoe?
Niet bij A&A Capacity in elk geval. Wij kunnen IP-telefonie snel leveren en installeren. We houden rekening met uw openingstijden zodat de bereikbaarheid van uw onderneming van de overstap geen hinder ondervindt. Uw telefoonnummer(s) kunt u uiteraard gewoon behouden. Dus eigenlijk hoeft u alleen maar te bedenken welke opties het beste aansluiten bij uw bedrijfsvoering en de rest kunt u aan ons overlaten.
Nog niet overtuigd?
Op onze website staan de reeds genoemde en nog meer functionaliteiten van hosted telefonie en onze tarieven overzichtelijk bij elkaar. Bent u er dan nog niet uit, dan mag u van ons VoIP een week gratis uitproberen. U zult ervaren dat telefonie die meer doet dan ‘werken’, een verrijking kan zijn voor uw bedrijfsvoering.