Onze in-house producten

Producten die u verder helpen

Voor onze klanten maken wij het leven eenvoudiger door processen te optimaliseren of door ideeën om te zetten in gebruikersvriendelijke applicaties. Daarnaast hebben wij zelf enkele producten ontwikkeld en op de markt gebracht die voor u wellicht interessant zijn.

DocumentBuilder

Mogelijk kent u het probleem van een gebrek aan standaarden. Elke offerte ziet er net weer wat anders uit. Of documenten die u voor verschillende opdrachtgevers maakt worden gekopieerd van een eerder exemplaar, waardoor content voor opdrachtgever A niet is bijgewerkt op het moment dat het document bij opdrachtgever B op tafel ligt.

DocumentBuilder is software van A&A Capacity wat u via een eenvoudige web interface per categorie een bepaald document laat kiezen volgens de bedrijfsstandaard. Hier geeft u enkele eigenschappen op. Zo kiest u bijvoorbeeld welke onderdelen erin moeten (voorblad, ondertekening, planning, inhoudsopgave, etc.) en u kiest bijvoorbeeld de auteur, titel en de naam van de klant. Eventueel kiest u een start- en einddatum voor het planningoverzicht dat dynamisch toegevoegd moet worden.

Met één druk op de knop staat daar vervolgens uw document, geopend en vooringevuld, in de juiste stijl en op de juiste plek op uw netwerk opgeslagen met een consistente naamgeving.

DocumentBuilder bieden wij aan onze bestaande klanten gratis aan. U betaalt slechts nog voor de eenmalige inrichting (en eventueel het later toevoegen van aanvullende documentsoorten).

BillConvert

Automatische verwerking van de elektronische facturen.

De regels voor het versturen, ontvangen en bewaren van elektronische facturen zijn in 2009 versoepeld. Dat maakt het voor bedrijven aantrekkelijker om de administratie verder te automatiseren. Uit berekeningen van de overheid blijkt namelijk dat het verwerken van een binnenkomende factuur tussen de €10,00 á €20,00 kost. Door facturen voortaan elektronisch te ontvangen en in te boeken, kunnen de meeste organisaties dus flink besparen op hun administratiekosten! Maar het gaat natuurlijk al lang niet meer alleen om de verwerking van elektronische facturen. Ondertussen worden er ook veel berichten zoals o.a. inkooporders, verzendadviezen en ontvangstbewijzen elektronisch verzonden.

Goede afspraken tussen afzender en ontvanger zijn essentieel in dit proces. De manier van verzenden en ontvangen van de elektronische berichten moet immers goed op elkaar zijn afgestemd. In de praktijk blijkt bijvoorbeeld dat (boekhoud)systemen niet altijd overeenkomen. Dan kan het gebeuren dat het ontvangende systeem de berichten niet kan inlezen.

BillConvert vertaalt uw elektronische facturen en andere berichten. In samenwerking met Derksen Software Solutions ontwikkelde A&A Capacity met BillConvert een praktische oplossing op deze ontwikkelingen en vanaf nu kan iedere organisatie genieten van de voordelen van elektronische facturen. BillConvert fungeert als het ware als een vertaalapparaat voor uw eigen boekhoudsysteem. Binnenkomende en uitgaande elektronische berichten worden automatisch omgezet in een formaat dat uw eigen administratie of die van uw klant of leverancier kan verwerken.

Het programma is gebruiksvriendelijk en de licentieprijs kent een lage terugverdientijd. Het implementatieproject en onderhoud worden verzorgd door A&A Capacity. Uiteraard kunt u bij (technische) vragen altijd terugvallen op onze servicedesk.

Digiportal voor DigiPoort

Nadat we voor de zoveelste klant een interface hadden gemaakt met DigiPoort (het gegevensuitwisselingssysteem van de Nederlandse overheid), hebben wij besloten hier een standaard oplossing voor te maken. Dit maatwerk is bij ons in beheer en wij kunnen dit volledig naar wens verder integreren in uw bestaande systemen.

Het maakt het standaard mogelijk om ziekmeldingen, loonaangiftes en andere berichten voor overheidsdiensten op een locatie binnen uw netwerk te plaatsen. DigiPortal zal deze oppakken, volgens de veiligheidsprotocollen aanbieden bij DigiPoort en in een nette web interface rapporteren over de voortgang. Eventueel kunt u bij het bereiken van een eindstatus (bericht correct verwerkt of fouten gevonden) ook een notificatiebericht ontvangen om verder binnen uw eigen systemen te verwerken.

Hou er rekening mee dat u voor de communicatie met DigiPoort wel een PKI Overheid certificaat nodig hebt. Wij kunnen deze voor u aanvragen, maar hier zit wel enige doorlooptijd aan vast.

SoftEuro

SoftEuro is het inkoop- en facturatiesysteem dat wij binnen A&A Capacity zelf gebruiken voor offertes, (herhaal) facturen, betalingsregistraties en herinneringen. Het kan als basis dienen voor klanten die zelf een dergelijk systeem als maatwerk (verder) willen ontwikkelen. Omdat de broncode in ons bezit is kunnen wij deze basis precies volgens uw wens verder realiseren.

Digitaal ondertekenen

A&A Capacity heeft een dienst gerealiseerd voor het digitaal ondertekenen van documenten. Op deze manier kunt u offertes, opdrachtbevestigingen, arbeidscontracten, etc. laten ondertekenen zonder dat daar nog papier bij komt kijken. Documenten hoeven niet meer eerst omslachtig worden geprint om vervolgens na ondertekening weer gescand en verzonden te worden. De dienst is juridisch gecontroleerd op geldigheid.

Onze overige software diensten:

Vrijblijvend advies

Wilt u meer informatie? Vraag dan een vrijblijvend advies aan.
Wij zullen altijd eerst uitgebreid met u overleggen over uw wensen en mogelijkheden.

Overige diensten:

ICT-oplossingen

Private & Public Cloud

IP-Telefonie (VoIP)

(Web)design & Marketing