Onderhoud en beheer
Wij staan voor onze software, bugs en problemen lossen wij over het algemeen als service op. Daarbij is er een onderhoudscontract mogelijk tegen een gereduceerd tarief, hierin maken we afspraken over de response tijd en zorgen we dat de kennis over de systeem integraties altijd gedeeld is onder meerdere mensen van ons support-team, zodat er altijd direct iemand met parate kennis beschikbaar zijn mocht er een keer iets zijn.
Daarbij monitoren wij het systeem als wij daarop het onderhoud doen, waarbij wij automatisch worden gealarmeerd als er iets mis (dreigt) te gaan. Op die manier kunnen onze support medewerkers problemen vaak al voorkomen, corrigeren of verhelpen voordat de eindgebruiker hier iets van merkt.
Bij ons bent u als klant gewoon eigenaar van alle broncode die wij maken en is het intellectueel eigendom aan u overgedragen. Het is dan ook altijd mogelijk om het onderhoud, beheer of de verdere ontwikkeling zelf of bij een andere partij verder voort te zetten.
Het onderhouden van software en systeem integraties is wel van groot belang, de techniek staat nooit stil en de omgeving waarmee een applicatie is gemaakt zal bijgewerkt moeten worden op nieuwe versies om veilig en optimaal te kunnen blijven functioneren.
Gerelateerde artikelen:
Vrijblijvend ICT-advies
Wij zullen altijd eerst uitgebreid met u overleggen over uw wensen en mogelijkheden.