Onderhoud en beheer

Wij staan voor onze software. Bugs en problemen lossen wij over het algemeen als service op. Daarbij is er een onderhoudscontract mogelijk tegen een gereduceerd tarief, waar we afspraken maken over de responsetijd. Daarnaast zorgen we ervoor dat de kennis over de applicatie altijd gedeeld is onder meerdere mensen van ons support-team, zodat er altijd direct iemand met parate kennis beschikbaar is mocht er een keer iets zijn.

Bij een onderhoudscontract houden wij zelf het systeem actief in de gaten, waarbij wij automatisch worden gealarmeerd als er iets mis gaat of dreigt mis te gaan. Op die manier kunnen onze support medewerkers problemen in de meeste gevallen al voorkomen, corrigeren of verhelpen voordat de eindgebruiker hier iets van merkt.

Bij ons bent u als klant gewoon eigenaar van alle broncode die wij maken en wordt het intellectueel eigendom aan u overgedragen. Het is dan ook altijd mogelijk om het onderhoud, beheer of de verdere ontwikkeling zelf over te nemen of bij een andere partij verder voort te zetten.

Het onderhouden van software is van groot belang. De techniek staat nooit stil en de omgeving waarmee een applicatie is gemaakt zal bijgewerkt moeten worden op nieuwe versies om veilig en optimaal te kunnen blijven functioneren.

Gerelateerde artikelen:

Vrijblijvend advies

Wilt u meer informatie? Vraag dan een vrijblijvend advies aan.
Wij zullen altijd eerst uitgebreid met u overleggen over uw wensen en mogelijkheden.

Overige diensten:

ICT-oplossingen

Private & Public Cloud

IP-Telefonie (VoIP)

(Web)design & Marketing