Tandartspraktijk Waldeck
Tandartspraktijk Waldeck kampte al zeker een half jaar met diverse ICT-problemen, onder andere met hun telefonie. Na verschillende onderzoeken heeft A&A Capacity de huidige telefonie omgeving omgezet naar een geavanceerde VoIP omgeving. De centrale maakt gebruik van een wachtrij en een antwoordapparaat, die de klant zelf kan activeren. Deze complexe overgang heeft A&A Capacity binnen een week gerealiseerd.
Tandartspraktijk Waldeck wilde een extra service aanbieden in de vorm van een WiFi-netwerk voor haar patiënten. A&A Capacity heeft het mogelijk gemaakt dat het WiFi-netwerk verdeeld is in twee gescheiden en geïsoleerde netwerken, een bedrijfsnetwerk en een gastennetwerk. Hierbij is gebruik gemaakt van de nieuwste WiFi-technologie met daarbij de toepassing van Dual Band. Daarnaast heeft A&A Capacity het netwerk zodanig geoptimaliseerd dat er een snellere en stabielere internetverbinding is verkregen.
De designafdeling van A&A Capacity heeft voor een aantrekkelijke responsive website gezorgd. De website is gemaakt in een zeer gebruiksvriendelijk Content Management Systeem waardoor de website gemakkelijk zelf onderhouden kan worden. De klant kan natuurlijk altijd contact opnemen voor ondersteuning, hulp of advies.