Referentie RNR BV.

RNR BV.

RNR biedt 24/7 ervaren personeel aan zoals monteurs voor spoedklussen. A&A Capacity helpt op haar beurt RNR op het gebied van server- en computeronderhoud. Ook zorgt A&A ervoor dat de core applicatie regelmatig wordt voorzien van onderhoud zodat alles optimaal kan blijven functioneren.


RNR maakt gebruik van een Microsoft Small Business Server met Exchangefunctionaliteiten. Daarnaast maakt RNR gebruik van Office-365 waardoor zij nog flexibeler kan werken. Hierdoor wordt de e-mailcommunicatie via Outlook een stuk eenvoudiger. Aan de teamsite zijn diverse rechten gekoppeld. Hierdoor kan er per medewerker worden ingesteld wie toestemming heeft om bepaalde data te bewerken en welke medewerker het slechts mag inzien. Het is voor de medewerkers ook mogelijk om verbinding te maken met de teamsite middels een tablet of telefoon. et is voor Om ervoor te zorgen dat er geen data verloren gaat maakt RNR gebruik van een Solide State Disk (SSD). Dit kan vergeleken worden met een soort Flashgeheugen.


De hardware zoals computers wordt door de IT-professionals ook aan dit bedrijf geleverd. De helpdeskmedewerkers zitten binnen kantooruren klaar om ICT-support te bieden.


Namens het team: “RNR B.V. koppelt altijd ontzettend snel terug. Hierdoor kunnen wij ook lekker doorwerken aan de projecten voor deze klant.”


www.rnrbv.nl