InterFysio
Voor de nieuwe praktijk van InterFysio heeft A&A Capacity een krachtige Nextgen Firewall en een Managed Switch ingezet. Het data- en telefonienetwerk zijn hieraan gekoppeld, maar deze zijn wel van elkaar gescheiden. Voor het WiFi-netwerk is er ook een duidelijke scheiding aangebracht tussen het bedrijfsnetwerk en het gastennetwerk. Hierdoor zijn beide netwerken goed van elkaar geïsoleerd en kan er geen verbinding ontstaan tussen de verschillende netwerken.
Telefonie is erg belangrijk voor InterFysio. Zij hebben verschillende vaste- en draadloze toestellen die goed met elkaar verbonden moeten zijn, daarom maken zij gebruik van VoIP telefonie. Door middel van deze telefooncentrale in de Cloud hebben zij de beschikking over diverse flexibile faciliteiten als een wachtrij, keuzemenu en voicemail. A&A Capacity heeft de telefooncentrale zodanig ingesteld dat teksten in het keuzemenu door de klant zelf kunnen worden ingesproken en opgeslagen. Het keuzemenu is gebonden aan een ingestelde tijd. Tijdens de openingsuren wordt er een wachtrij ingezet als het erg druk is. Is de praktijk gesloten dan krijgt de beller de keuze om een voicemail achter te laten. Deze komen dan via een e-mail binnen bij de praktijk.