Referentie Gate Gourmet

Gate Gourmet

Gate Gourmet verzorgt de catering voor diverse luchtvaartmaatschappijen, waaronder SLM, JAL, Korean Airline enz. Sinds 1 maart 2006 is A&A Capacity verantwoordelijk voor de automatisering. Gate Gourmet is 24 uur, 7 dagen per week beschikbaar voor haar relaties. Een betrouwbare IT-infrastructuur en continuïteit in de dienstverlening zijn dan ook van groot belang. Het is ondenkbaar dat een vlucht zonder maaltijden vertrekt of onvoldoende drank aan boord heeft.


A&A Capacity is de rechterhand van Gate Gourmet op het gebied van IT en telecom. Onlangs zijn alle computers van XP naar Windows 7 omgezet. Als Gate Gourmet iets nodig heeft op het gebied van hard- en software zorgt A&A Capacity er meteen voor dat zij voorzien wordt in de juiste producten en diensten. Regelmatig worden er systemenupdates gehouden zodat de medewerkers zich geen zorgen hoeven te maken over de IT-omgeving. Gate Gourmet maakt gebruik van de helpdesk van A&A Capacity en de helpdeskmedewerkers staan binnen kantooruren dan ook direct klaar voor het bedrijf.


Namens het team: “De ondersteuning van een “gevarieerd” en complex bedrijfsnetwerk en migratie naar een veilige en stabiele omgeving werd aan ons toevertrouwd. Een mooie uitdaging die wij met alle vertrouwen en plezier zijn aangegaan. Door een intensieve en plezierige samenwerking tussen het toenmalige management van Alpha Flight Services was het gewenste resultaat vrij snel bereikt. Nu, 10 jaar verder leveren wij nog altijd met veel plezier ICT-diensten en producten aan Gate Gourmet Schiphol west en noord.”


www.gategourmet.com