Page content

Marketingcommunicatie onderzoek A&A Capacity

Marketingcommunicatie onderzoek A&A Capacity

Onlangs hebben wij een marketingcommunicatie onderzoek gehouden. De deelnemende respondenten waren steekproefsgewijs getrokken. Dit onderzoek is gehouden omdat wij onze diensten zo goed mogelijk willen aanpassen op de behoeften en wensen van de klant. Hieronder worden de meest relevante resultaten besproken.

Automatiseringsdiensten
De respondenten omschrijven onze automatiseringsdiensten als: “Alles wat wordt geautomatiseerd om kosten te verlagen omdat er geen mensen meer voor nodig zijn.” De voornaamste reden van het uitbesteden van ICT, Telecom en Design was het gebrek aan kennis en het gemak ervan.

Snel reagerend ICT-bedrijf
A&A Capacity werd het meest omschreven als een snel reagerend ICT-bedrijf. De andere associaties waren betrouwbaar en een persoonlijke benadering. De respondenten vonden het fijn dat A&A Capacity geen extreem groot bedrijf is maar dat juist persoonlijk contact erg belangrijk is.

A&A Capacity ontzorgt
Er kan gezegd worden dat A&A Capacity haar klanten ontzorgt en het werk vergemakkelijkt. De respondenten geven aan dat zij het een geruststellingen vinden dat zij geen omkijken meer hebben naar hun ICT-, Telecom- en websitebeheer. De problemen worden zo spoedig mogelijk voor hen opgelost. Zij hoeven zich niet te verdiepen in iets waar zij geen kennis van hebben.

Wat kan je aankomende tijd verwachten?
Uit ons marketingcommunicatieonderzoek is gebleken dat de helft van de respondenten het prettig zou vinden als er een nieuwsbrief komt. Zij willen dan graag op de hoogte worden gehouden van acties en trends. A&A Capacity heeft daarom besloten om periodiek een nieuwsbrief te versturen met relevante informatie met betrekking tot ICT-diensten en producten. Daarnaast streeft de directie van A&A Capacity naar om vaker persoonlijk contact op te nemen met onze klanten. Uiteraard kan de klant altijd contact met ons opnemen!

Mocht je vragen of tips hebben, laat het ons dan gerust weten! Wij willen namelijk onze diensten zo goed mogelijk aanpassen op de behoeften en wensen van onze klanten.